بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


کیروش-طوری-صحبت-میکنند-که-انگار-3-تیم-در-گروه-ما-وجود-دارد


سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی- سرمربی تیم ملی گفت:‌ تمرینات را پشت سر گذاشته‌ایم و در مورد بازیکنان هم شبهه‌‌ای نیست و همه چیز در مسیر صحیح قرار دارد.

به گزارش بیست چهارده، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از تمرین تیم ملی گفت: در وهله اول سلام می‌کنم و حضور در برزیل را خوشامد می‌گویم. با حضور اصحاب رسانه به برزیل ما واقعا در جام جهانی یک تیم کامل شدیم. امیدوارم که اوقات خوبی داشته باشید و کارتان را به خوبی برای پوشش اخبار تیم ملی انجام دهید.

کی‌روش در مورد پست‌هایی که هنوز در مورد آنها به جمع بندی نرسیده است، گفت:‌ ما مشغول کار بودیم و سخت کار کردیم تا بازیکنان را برای نیجریه آماده کنیم. در حال حاضر حقیقت این است که شبهه‌ای زیادی نداریم. تمرینات را پشت سر گذاشته‌ایم و در مورد بازیکنان هم شبهه‌‌ای نیست و همه چیز در مسیر صحیح قرار دارد.

کی‌روش در مورد اینکه یکی از قسمت‌های توپی که بازیکنان داده این است که چرا اینجا هستید، گفت:‌ صعود تیم ملی ایران به جام جهانی واقعا شانسی نبود. شفاف می‌گویم و به رسانه‌های اینجا هم گفتم صعود ما بخت آزمایی نبود و حق ما بود و استحقاقش را داشتیم. بعد از بازی با کره جنوبی هم همه جشن گرفتند که صعود کرده‌ایم. پس از بازگشت و فردای آن روز ساعت ۱۱ به سازمان لیگ رفتیم و شروع به برنامه‌ریزی کردیم برای جام جهانی. به همین دلیل ما اینجا آمده‌ایم که مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

وی ادامه داد: اگر شما صحبت‌های کارشناسان و رسانه‌ها را دوباره مرور کنید، می‌بینید که الان هیچ کسی در مورد ایران صحبت نمی‌کند و طوری در مورد گروه ما حرف می‌زنند که گویی سه تیم در گروه است. بنابراین هدف ما این است، می‌خواهیم طوری رفتار کنیم که آنها احساس کنند ما هستیم و در جام جهانی بازی می‌کنیم.

کی‌روش گفت:‌ به همین منظور در همه بازی‌ها هر چه در توان داریم برای غرور آفرینی ملت ایران نشان می‌دهیم. همانطور که گفتم طبق صحبت‌ها گویی نیجریه و آرژانتین فقط شانس صعود دارند و این هدف ماست که نشان دهیم آنها اشتباه کرده‌اند. در واقع ما هم می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم و صعود کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:کی‌روش: طوری صحبت می‌کنند که انگار ۳ تیم در گروه ما وجود دارد , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com